tiistai 17. tammikuuta 2012

Koulussa

Joo oon nyt koulussa. Olin ajotunnilla. Tehtiin jarrutus harjotuksia.Ihan hyvin meni. Oli muute myös kiihytys harjotuksia. Bussit tuli hyvin just sillo ku menin ja just sillo ku lähin. Ihme. Nyt sitte oottelen kaveria, että pääsee tunnilta, koska oma tuntini on jossain persuuksissa... Sitten pääsen kotiin ja pitää päättää millaset lasit haluun. Ostan siis kahet lasit (koska on sellanen alennus juttu) Toiset oon jo valinnu ne on tässä:
Noh, jos keksitte mulle www.lensway.fi sivuilta toiset lasit, jotka sopis mulle,niin ehdotuksia otetaan vastaan. Nimittäin uudet lasit olis iha paikallaa, ku saan ajokortinki kohta.

Noh, meneepä se kello hitaasti. Onneks poikaystäväni tulee perjantaina iltapäivästä. En ois kyllä kahta viikkoo pitempää jaksanu/halunnu oottaa, on nimittäi jo sen verran ikävä :(
Seuraava ajotunti on nyt sitte ylihuomenna. Ens viikolla pitäis jo sitte saaha tehtyy toi kirjallinen ja sitä seuraavalla viikolla inssi! Jännittää vähän. Tein kyllä kirjallisen harjotuksen tänää ennen ajotunnin alkua. Meni yks liikaa väärin sanallisissa. Kuvallisissa meni alle sallitun määrän väärin,oon nyt aika ylpee itestäni. Nyt pitää vaa harjotella sanallisia. Kyllä tää tästä. Toivottavasti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti