tiistai 24. tammikuuta 2012

Voihan räkä

Sinne se bussi sit meni... -.- Netis luki et se tulee 9:29 ja se meni sit mun nenän edestä kello 9:15. Eikä bussikuski tietenkää huomannu mun huitomista  parin kymmenen metrin päässä. Noh.. Ehkä parempi näin. Oon kuumeessa ja molemmat sieraimet IHAN tukossa. Et kiva, noh ens autokoulu sitte torstaina... :/ Olis se nyt ollu kiva päästä. Mut saan tehtyy inssinki vast parin viikon päästä. ni ei se nyt niin kauheesti haittaa. 



Laskut painaa taas jee...


Tekis mieli pelata skyrimiä, mut oon pelannu sen jo läpi ja tein jo kaikki nää kilta tehtävätki mitä nyt voi keksiä. Enkä jaksais mitää pikku tehtävii tehä. "kerää 4000000000000 kukkaa ja tuo mulle ni saat kive." Jehuu...
Tätä kuunnellessa: Dragonborn Comes Parodia Voi juku et on oikeesti hyvä biisi, ja miekkonen osaa laulaa... 
Wowiaki vois pelata, mut en tiiä jaksanko... Raideihi ei päästä ku kiltalaiset on perseestä. 
+Servu on perseestä. 


Poikaystävä lähti armeijaan takasin sunnuntaina. Tänään onki vissii jo tiistai. Multa jäi sitte koulusta tuntejaki ohi, sen saatanan bussin takia. Pitää varmaa pistää sinne joku reklamaatio! *aivastus*.. Joo terve, olo vaa "paranee". Olin siis kipee tos viikko sitte. Pääsin siit eroon, kunnes se tuli sitte viikonloppuna uuestaan? En oikeesti ikinä sairasta kauheesti, ni nyt sitte oli kaks flunssaa peräkkäin ja tää toka tuntuu hieman pahemmalta.


Nöpö oli söpö ku käytin sen pihalla. Se on nyt viitenä päivänä putkee käyny yhessä kuopassa minkä hää teki viis päivää sitte, mut nyt aura-auto oli täyttäny hänen kuopan. :( Siin se sitä etti hetke aikaa ja luovutti.. Voi pientä. Pitää tehä uus kuoppa. :) M


Herra jumala, miks mie en mee takasi nukkumaa ja mitä mie teen koneella??? Meen ottamaa jotai kuumaa juomista. HEIPPA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti