maanantai 20. helmikuuta 2012

Ajokortti ja penkkarit

Joo, elikkäs nyt on sitte ajokortti, tai no oikeastaan ajolupa... Mut kuitenkin. Haen sen ajokortin sitte luultavasti perjantaina, ku poikaystävä tulee lomille. Tässä on taas hetki vierähtäny ku oon kirjotellu, mut olen siis edelleen flunssassa. Tää on kestäny nyt jo aika kauan. Kattokaa edellinen postaus, missä mie olin kuumessa. 
Periaatteessa tää on kolmas flunssa/sairaus minkä oon nyt saanu tän vuoden puolella. Tähän kuuluu siis alkulämpöily ja tukala olo. Sitten se meni siihe, että kurkkuun sattu. Sitte se paheni ja ääni lähti kokonaan. Sitte tuliki hieman yskittyä ja nenä tukossa. Sitte silmät ei enää auennukkaa aamulla, ku oli nii rähmässä. Luultavasti siis omistan silmätulehduksenkin tällä hetkellä. <3 Nyt sitte yskittää iha kivasti ja nenä tukossa, kurkku hieman kipee edellee ja ääni maassa. Mitä ihmettä? :( Ei kiva... 
Olin kyllä koulussa tänää ja aijon mennä koko viikkona vaik ois 50 astetta kuumetta! Oon ollu pois sen verra usein nyt viimeki viikolla, ku oli kaikki penkkarit ja kuumeilut ja kaikki..


Eli siis joo, mulla oli penkkarit ja meni iha OK. Tuntuu et ne menee paskemmaks ja paskemmaks koko ajan. No mut, ehkä se johtuu siitä et ite kasvetaan koko ajan asiasta vähä niiku yli? 
Olin pukeutunu nykyajan geishaks. Kaveri oli taasen pukeutunu historialliseks geishaks. Äiti oli tehny mun puvun ja hieno tuli! Pistän kuvia kans tähän, jos jaksan ja muistan. Toinen kavereista oli pukeutunu Cruella De Viliks ja sitte kolmas kaveri oli Kleopatra. 
Rekassa oli kylmä. Ei tehny mun ihmesairaudelle hyvää. Jälkitaudit here I come! <3


Pitäskö mun tehä sellanen verkkoalbumi johon mie pistäsin kaikki hienot mitä mie oon ottanu, mitä ootte mieltä? Ku ei niitä facebookista kukaa kyttää ja viel vähemmän täältä....
Miun kuvia muute julkastiin yhdessä veneilylehdessä. Ja sitte yhdessä esitteessä. Oon ylpee itestäni! Jes ^^
Noh kai sitä tästä pitäs mennä tekemään jotain. Pistän niitä kuvia sitte varmaa myöhemmin, ku ne on vielä kamerassa... Plääh. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti