torstai 22. maaliskuuta 2012

Uuet hiukset

Siit onki aikaa ku viimeks oon kirjottanu. Mut oon sairastellu täs vähä lisää ja kurkkutulehduski kerkes olee. Antibiootteja syön. Sitte tuliki sellanen toinen ihana tauti, josta en sitte puhukkaa sen enempää, mut jokatapauksessa se on hyvin inhottava ja häiritsevä! En pysty oikee tehä mitää ja sit kuiteki pitäs tehä jotain jne. Hiukset on nyt punaset ja tosi hienot! Hienoimmat mitä mul on piiiitkään aikaan ollu. Mun mielest sopii mulle aika hyvin. Laitoin ne hienosti tänää, mut sitte ku käytin Nöpön lenkillä ni ne oliki sit sen jälkee ihanan lättänät. <3 Poikaystävä tulee huomenna taas (onneks). En jaksais tätä enää taas. Se on mulle ku voimavara. Sain mun puhelimeni takasi, tai siis poikaystävä osti uuen (samanlaisen ku mulla) ja anto sen uuen mulle ja piti sen mun puhelimen. Ei ne eroo kauheesti toisistaan. Ens viikonloppuna poikkis ei tuukkaa, joten meen luultavasti Helsinkii vanhempien luokse sillo. Sillo alkaa myös koeviikko.
Hain muute yhteishaussa, jos vaik pääsis jonnekki tuolt lukiosta. En jaksa sitä enää. Tuntuu et junnaan paikallani koko ajan. En pääse etenemää mihinkää vaik teenki asioita. Ja sit stressaa kaikki kirjotuksetki mitkä olis tulossa, joihin edes en välttämättä pääse. Et amis here i come! 
Pihalla on inhottava sää mikä saa mut vähä alakuloseks. Heti ku aurinko vaa rupes paistaa kunnolla ja lumet sulais, ni mieliki paranis. 
Tartten uuen näppäimistön ku tää hemmetin space ei toimi kunnolla. Argh. Tartten paljo muutaki mut ei oo rahaa... Mut millo sitä olis? Ei millokaa...


Onneks on viikonloppu tulossa pian.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti